Print this page

Romet Pony 301

01 listopad 2018 Written by ZZR - Romet 4976
Romet Pony 301
Romet 301 Pony

Motorynka Romet Pony 301 powstała na bazie modelu Pony 50 M 2.
Pozostawiono sprawdzony silnik 023. Główne zmiany miały na celu poprawę komfortu kierowcy. Wydłużono ramę - zwiększono rozstaw kół, zmieniono kształt zbiornika paliwa na bardziek "kanciasty" (taki jak w Kadetach). Zmieniono także lampę tylną.
Motorynki zyskały nowe typy lakieru- min. lakieru typu metalic, oraz w ostatnich latach produkcji malowanie dwubarwne.
Lata produkcji: 1988-94

Model z 94 roku - ciekawa kolorystyka.

Dane techniczne:
Silnik:
Typu 023 produkcji Dezamet jednocylindrowy dwusów z przepłukiwaniem zwrotnym, chłodzony powietrzem. Pojemność skokowa 49,8 ccm, średnica cylindra 38 mm, skok tłoka 44 mm, stopień sprężania 8. Moc 1,25 kW przy 4800 obr/min. Maks moment obrotowy 2,85 Nm przy 4000 obr/min
Gaźnik:
poziomy typu GM12F
Sprzegło:
dwutarczowe mokre ze sprężyną centralną
Skrzynia biegów:
dwubiegowa, zmiana biegów przy silniku, dzwignia zmiany biegów nożna.
Napęd:
Łańcuch rolkowy 12,7x7,75x4,88 o 84 ogniwach.
Podwozie:
Rama rurowa, zawieszenie przednie teleskopowe o skoku 65 mm, zawieszenie tylne na wahaczu wleczonym i amortyzatorach teleskopowych o skoku 50 mm. Siodło jednoosobowe o regulowanej wysokości.
Malowane w kolorach: niebieski, czerwony oba kolory metalic
Koła:
koła szprychowe wykonane ze stopu aluminium, ogumienie 9x21/2'
Hamulce:
bębnowe na oba koła ośrednicy bębnów 97,5 mm
Instalacja elektryczna:
Iskrownik - prądnica o mocy 20 W, świeca F80, oświetlenie przednie żarówka 15/15W, tylne żarówka 5W.
Pojemności:
zbiornik paliwa 4,5 l
Ciężar:
własny 40 kg
Zużycie paliwa:
2,2 l/100 km
Wyposażenie:
Pompka, zestaw narzędzi
Last modified on poniedziałek, 03 październik 2022 09:16
Administrator

Latest from Administrator

Related items