Motorowery RWózek towarowy 750 - na www.jacomoto.prv.pl Motorowy wózek dostawczy typ 750 Rydwan

W zakładach w Nowej Dębie opracowano na bazie motoroweru Romet 750 Pegaz motorowerowy wózek dostawczy typ 750 Rydwan.
Charkteryzował się on skrzyną ładunkową w przedniej częœci pojazdu oraz nową zmienioną jednostką napędową na bazie silnika 017. Nosiła ona oznaczenie 021, odróżniała się rozruchem na pedały i zmienionymi parametrami w celu przystosowania do przewożennia obciążeń.
Pojazd ten miał służyć do przemieszczania na niewielkie odległości ładunków o wadze do 150kg, co czyniło go przydatnym głównie w przemyśle, rolnictwie czy usługach



Dane techniczne:
Silnik:
Typu 021 dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem. Średnica cylindra 38mm skok tłoka 44mm, pojemnośc skokowa 49,8ccm. Moc maksymalna 1,4KM (32 KM/l) przy 3600obr/min. Cylinder aluminiowy z żeliwną tuleją, głowica ze stopu lekkiego. Wał korbowy i stopa korbowodu łożyskowane tocznie. Rozrusznik silnika za pomocą pedałów. Paliwo - mieszanka (1:20) z olejem Lux10

Gaźnik:
Poziomy typu GM12F o średnicy gardzieli 12 mm. Filtr powietrza mokry siatkowy.

Sprzęgło:
dwutarczowe mokre z tarczami korkowymi lub ebonitowymi umieszczone na wale korbowym silnika.

Skrzynia biegów:
Dwubiegowa, zblokowana z silnikiem. Zmiana biegów lewą rękojeścią kierownicy. Wskaźnik włączonego biegu. Smarowanie olejem LUX 10, zima LUX5.

Napęd:
Od silnika do skrzyni biegów kołami zębatymi, od skrzyni biegów do koła tylnego cześciowo osłoniętym łancuchem 1/2˝x4,8 o 102 ogniwach.

Podwozie:
Rama otwarta rurowa spawana, grzbietowa. Zawieszenie koła tylnego sztywne. Kierownica wydłużona. Siodło pojedyncze typu rowerowego, sygnał dzwiękowy.
Całkowita długość 2180mm, wysokość do rączek kierownicy 1070mm, wysokość siodła 880mm, szerokośc 970mm.

Koła:
Koło tył niewymienne o średnicy obręczy 16"( z motocykla WSK) .Ogumienie 16X2,25C. Koła przednie o wymiarowaniu technicznym - brak danych rozmiarowych.

Hamulce:
Bębnowe sterowane mechanicznie. Bębny ze stopu lekkiego, żebrowane z wtopioną żeliwną wkładką. Średnica bębnów 97 mm szerokośc szczęk 20 mm.

Instalacja elektryczna:
Jednoprzewodowa o napięciu 6V. Prądnica-iskrownik trzycewkowa o mocy 23W. Prądnica umieszczona na lewym czopie wału korbowego pod kołem magnesowym. Wyprzedzenie zapłonu 4,5 (34st.) przed ZZ. Rozwarcie styków przerywacza 0,5 +/-0,1 mm. Świeca zapłonowa M14x175. Odstęp elektrod świecy 0,5 mm. Lampa przednia dwuświatłowa 15/15W, tylna 3W.

Pojemności:
Skrzynka biegów 0,75 l
Zbiornik paliwa 4,0 l

Cieżar i ładowność:
Cieżar własny 82 kg,
Ładowność max 150 kg,
Ładowność ekspoatacyjna 120kg,

Zużycie paliwa:
ok 2l/100 km

Wskaźniki:
Szybkość maksymalna bez obciążenia 30 km/h,
Szybkość maksymalna z obciążeniem 20 km/h, Głośność zewnętrzna 74dBA
Wyposażenie:
Komplet narzędzi, pompka do opon







Tutaj galerię.





POWRÓT

stat4u