Motorowery Romet 301 Pony na www.jacomoto.prv.pl Romet 301 Pony

Motorynka Pony 301Pony M301 powstała na bazie modelu Pony 50 M 3.
Główne zmiany miały na celu poprawę komfortu kierowcy. Wydłużono ramę - zwiększono rozstaw kół, zmieniono kształt zbiornika paliwa na bardziek "kanciasty" (taki jak w Kadetach).
Wystepowała nowa lampa tylnia.
Lata produkcji: 1988-94




Dane techniczne:
Silnik:
Typu 023 produkcji Dezamet jednocylindrowy dwusów z przepłukiwaniem zwrotnym, chłodzony powietrzem. Pojemność skokowa 49,8 ccm, średnica cylindra 38 mm, skok tłoka 44 mm, stopień sprężania 8. Moc 1,25 kW przy 4800 obr/min. Maks moment obrotowy 2,85 Nm przy 4000 obr/min

Gaźnik:
poziomy typu GM12F

Sprzegło:
dwutarczowe mokre ze sprężyną centralną

Skrzynia biegów:
dwubiegowa, zmiana biegów przy silniku, dzwignia zmiany biegów nożna.

Napęd:
Łańcuch rolkowy 12,7x7,75x4,88 o 84 ogniwach.

Podwozie:
Rama rurowa, zawieszenie przednie teleskopowe o skoku 65 mm, zawieszenie tylne na wahaczu wleczonym i amortyzatorach teleskopowych o skoku 50 mm. Siodło jednoosobowe o regulowanej wysokości.
Malowane w kolorach: niebieski, czerwony oba kolory metalic

Koła:
koła szprychowe wykonane ze stopu aluminium, ogumienie 9x21/2'

Hamulce:
bębnowe na oba koła ośrednicy bębnów 97,5 mm

Instalacja elektryczna:
Iskrownik - prądnica o mocy 20 W, świeca F80, oświetlenie przednie żarówka 15/15W, tylne żarówka 5W.

Pojemności:
zbiornik paliwa 4,5 l

Ciężar:
40 kg

Zużycie paliwa:
2,2 l/100 km

Wyposażenie:
Pompka, zestaw narzędzi



Motorynka Pony 301 Lewa strona Prawa strona Silnik Bak i charakterystyczny napis. Stopka zmiany biegów. Klamka. Tłumik. Motorynka Pony 301


Model z 94 roku - ciekawa kolorystyka.

Motorynka Pony 301 Motorynka Pony 301 Motorynka Pony 301 Motorynka Pony 301 Motorynka Pony 301 Motorynka Pony 301

Tutaj galerię.





POWRÓT