WSK model: M06B3
Motocykl M06B3 był nastepcą modelu
M06B1. W odróżnienu od swego protoplasty miał zmienioną ramę na zamkniętą tzw."jednoramową".
Konstuktorami byli: Jerzy Rajban, Stanisław Czobot, Zenon Pawłowski, Marek Krzeszowiec i R. Pruszkowski.
Silnik dostał oznaczenie S01-Z3A Lux i miał w stosunku do swojego poprzednika - S01 Z3A zwiększony stopień sprężania. Zastosowano także nowy gaźnik typu G20-M2A.
W starszych modelach lampa przednia była taka sama jak w modelu M06B1, lampa tylnia pochodziła natomiast od Gazeli. Pózniejsze roczniki miały juz inne lampy.
Na bazie tego modelu wykonano wiele wersji sportowych jak i, eksportowych, a od 1975 roku takie modele jak: M06B3 Gil, M06B3 Lelek, M06B3 Bąk, M06B3 Kos.
Lata produkcji: 1971-1985