Proptotyp WFM M06

Pierwszy prototyp motocykla M06 zbudowano na przełomie 1952/53 roku.
Miał on zastąpić wysłużoną SHL M04. Motocykl miał wiele nowoczesnych rozwiązań konstrukcyjnych.
Opracowano nową pojedyncza ramę zamkniętą. Po raz pierwszy w polskim motocyklu wykonano wahaczowe wykonanie koła tylnego o skoku 80mm. Całkowicie nowa konstrukcją był widelec przedni teleskopowy o skoku 125mm.

Wzmocniona układ hamulcowy stosując w hamulcu przednim układ szczęk współbierznych. Jednostka napędową był silnik S-02, w którym wykorzystano podstawowe elementy silnika S-01. Cylinder i głowica miały powiększone użebrowanie, zwiększono także rozstaw szpilek mocujących cylinder i głowice , tak żeby można było w przyszłości powiększyć średnice cylindra. Stopień sprężania podniesiono do 7,5 oraz zastosowano gaźnik Jikov 16 co spowodowało wzrost mocy do 5,5KM.
Instalacja elektryczna została wyposażona w

akumulator ładowany przez prądnicę, dzięki czemu można było zastosować w motocyklu w światła postojowe i sygnał dźwiękowy. Dzięki wprowadzonym zmianom oraz zastosowaniu głębszych błotników i większego zbiornika paliwa masa pojazdu wzrosła do 95kg.
Rozwiązania te uznano za byt skomplikowane i drogie jak na ówczesny motocykl popularny i nie wdrożono do produkcji.