Wzmocniona układ hamulcowy stosując w hamulcu przednim układ szczęk współbierznych. Jednostka napędową był silnik S-02, w którym wykorzystano podstawowe elementy silnika S-01. Cylinder i głowica miały powiększone użebrowanie, zwiększono także rozstaw szpilek mocujących cylinder i głowice , tak żeby można było w przyszłości powiększyć średnice cylindra. Stopień sprężania podniesiono do 7,5 oraz zastosowano gaźnik Jikov 16 co spowodowało wzrost mocy do 5,5KM.
Instalacja elektryczna została wyposażona w akumulator ładowany przez prądnicę, dzięki czemu można było zastosować w motocyklu w światła postojowe i sygnał dźwiękowy. Dzięki wprowadzonym zmianom oraz zastosowaniu głębszych błotników i większego zbiornika paliwa masa pojazdu wzrosła do 95kg.
Rozwiązania te uznano za byt skomplikowane i drogie jak na ówczesny motocykl popularny i nie wdrożono do produkcji.