Dane techniczne:
Silnik:
S 01 Z3A Lux, dwusuwowy jednocylindrowy z przepłukiwaniem zwrotnym. Średnica cylindra -52 mm skok tłoka 58 mm, pojemność skokowa 123 ccm. Stopień sprężania 7,8, moc maksymalna 7,3 KM (5,4 KW) przy 5300 obr/min, moment maksymalny 9,8 Nm przy 4200 obr/min
Gaźnik:
Typu G20 M2A o gardzieli 20 mm,połączony z tłumikiem szmerów ssania. Filtr powietrza siatkowy mokry. Powietrze zasysane spod siodła kierowcy.
Sprzęgło:
Mokre trzytarczowe, sześć sprężyn dociskowych, ślimakowy mechanizm włączający.
Skrzynia biegów:
trzybiegowa
Napęd:
Z silnika na koło tylne osłoniętym łańcuchem 1/2', przełożenie 3,31
Podwozie:
Rama rurowa spawana, pojedyńcza zamknięta wykonana z rur okrągłych i prostokątnych. Zawieszenie przednie z modelu M06 B1 o zmienionej sprężynie, zawieszenie tylne o skoku 90 mm z modelu M17 Gazela (od roku 1973 zmienione)
Dlugość - 2020mm, szerokość - 700mm., wysokość - 1070mm., rozstaw osi 1330mm., najmniejsza średnica zawracania 4000mm.,
Malowanie dwubarwne lub jednolite, czarny, czerwony, biało-czerwony,
Koła:
3,00x18' niewymienne
Hamulce:
Bebnowe sterowane mechanicznie. Bębny ze stopu lekkiego, zebrowane z wtopiona zeliwna wkładką o średnicy 135 mm
Instalacja elektryczna:
6V, prądnica o mocy 28W, zapłon iskrownikowy
Pojemności:
Zbiornik paliwa 13,5 w póżniejszych wersjach 10,5l
Ciężar:
Ciężar własny 97 kg,
ciężar max 250 kg
Zużycie paliwa:
2.8 l/100 km przy 60 km/h
Wskaźniki:
Stosunek mocy silnika do cieżaru 73KM/T
Szybkość maksymalna 80 km/h,
Szybkość użytkowa 60 km/h
Wyposażenie:
pompka, kpl narzędzi