Dane techniczne:
Typ silnika: dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem.
Pojemność: 49cm3. Średnica cylindra: 39mm. Skok tłoka: 41mm
Stosunek sprężania: 1:6,5
Moc silnika: 1,5 KM 4500obr./min.
Sprzęgło: automatyczne, odśrodkowe, suche
Skrzynka biegów: jednostopniowa
Całkowite przełożenie silnika na tylne koło: 1:15,75
Przełożenie pedałów na tylne koło: 1:0,568
Startowanie: pedałami
Przednie resorowanie: widełki teleskopowe bez amortyzatorów
Skok przedniego resorowania: 60mm
Hamulce: szczękowe, bębnowe, sterowane dźwigienkami na kierownicy
Wymiary hamulców: 85x20mm
Wymiary ogumienia: 23x2
Ciśnienie powietrza w ogumieniu:
- przednia opona: 1,5 1,75 atm.
- Tylnia opona: 2 2,25 atm.
Ciężar pojazdu: 42 kg
Nośność: 90 kg
Prędkość:
- Stała: 35 km/h
- Maksymalna: 40 km/h
Pojemność zbiornika paliwowego: 3l, zapas 0,5l
Maksymalne wzniesienie: 10%
Huczność: 73 dB
Zapłon: bezstykowy, półprzewodnikowy
Świeca zapłonowa: PAL 14-5 R
Reflektor: 21W, 6V
Światło tylne: 5W, 6V
Zużycie podstawowe paliwa: 1,7 l/100km przy 27 km/godz.
Paliwo: benzyna (min 80-oktanowa) z olejem 30:1
Dzwonek rowerowy
Opis powstał dzięki Pawłowi