Dane techniczne:
Silnik:
dwusuwowy jednocylindrowy, chłodzony powietrzem typ jawa 223, średnica cylindra 38 mm, skok tłoka 44mm, poj skokowa 49,9 ccm.
Stopień sprężania 9,5. Moc maksymalna 1,4 kW (2KM)przy 4500 obr./min
Paliwo: benzyna 84 okt. (miesznka, stosunek oleju do benzyny 1:30)
Gaźnik:
Jikov 2917 PSb (dysza główna 68, dysza biegu jałowego 38)
Sprzęgło:
Mokre dwutarczowe, umieszczone na wale korbowym silnika.
Skrzynia biegów:
Skrzynia biegów Trzybiegowa, zblokowana z silnikiem. Zmiana biegów nożna.
Napęd:
Łańcuchowy od skrzyni biegów do koła tylnego częściowo osłoniętym łańcuchem
Podwozie:
Widelec przedni: teleskopowy (skok 90mm)
Wahacz tylny: koło tylne jest amortyzowane za pomocą wahacza i amortyzatorów teleskopowych (skok 85mm)
Rozstaw osi: 1165mm, szerokość: 600mm, maksymalna wysokość: 950mm, całkowita długość: 1780mm
Prześwit: 120mm
Koła:
Ogumienie 2,125-23. Ciśnienie powietrza przód 1,5atm., tył 1,9atm.
Hamulce:
Bębnowe sterowane mechanicznie. Bębny ze stopu lekkiego, żebrowane z wtopioną żeliwna wkładką.
Instalacja elektryczna:
Jednoprzewodowa o napięciu 6V. Cewka zapłonowa 6V. Prądnica- iskrownik o mocy 20W, Wyprzedzenie zapłonu 3 mm przed ZZ (27 stopni). Rozwarcie styków przerywacza 0,4 +/-0,1 mm. Świeca zapłonowa M14 F80. Odstęp elektrod świecy 0,5 mm. Lampa przednia dwuświatłowa 15/15W, tylna 5W.
Świeca zapłonowa: PAL 14-8R (przeciwzakłóceniowa), Brisk N15C/N14C
Pojemności:
Pojemność zbiornika paliwa: 8 litrów (0,75l rezerwa)
Ciężar pojazdu bez paliwa: 65 kg
Opis powstał dzięki Pawłowi