Napęd:
Łańcuchowy, od silnika do skrzyni biegów przekładnia zębata o zębach skonych, przełożenie 41x12,7x4,8x112 od skrzyni biegów do koła tylnego częciowo osłoniętym łańcuchem
Podwozie:
Rama o konstrukcji rurowo - tłoczonej. Kolo tylne zawieszone wachliwie z gumowym elementem przesównym. Koło przednie zawieszone na krótkich wahaczach,z elementem resorującym z gumy. Siodło pojedyncze typu rowerowego, schowek na narzędzia w boku ramy. Motorower malowany był w kolorach: wiśniowa, szara, zielona,brązowa
Koła:
Ogumienie 2,25x 23'. Ciśnienie powietrza przód 1,75, tył 1,9 kG/cm2.
Hamulce:
pólbębnowe. Średnica bębnów 90 mm.
Instalacja elektryczna:
zródłem prądu jest prądnico-iskrownik, umieszczony pod lewa pokrywa silnika. Sygnał dźwiękowy 2,5V, 5 W. Kąt wyprzedzania zapłonu 2,5 przed ZZ.
Pojemności:
4,5l oraz 0,5l rezerwy
olej w skrzyni biegów 0,35l
Ciężar:
W stanie suchym 53 kg, obciążenie całkowite 90kg,
Ciężar własny: około 48 kg
Dopuszczalny ciężar całkowity: 145 kg
Zużycie paliwa:
2l/100km
Prędkość maksymalna 45 km/h
Spalanie:1,4l-1,6l /100km przy prędkości 20-25km/h przy 40km/h 2l na 100km
Wyposażenie:
Komplet kluczy, pompka do kół.