Dane techniczne:
Silnik:
Typ 022 produkcji Dezamet jednocylindrowy dwusów z przepłukiwaniem zwrotnym, chłodzony powietrzem. Pojemność skokowa 49,8 ccm, średnica cylindra 38 mm, skok tłoka 44 mm, stopień sprężania 8. Moc 1,25 kW przy 4800 obr/min. Maks moment obrotowy 2,85 Nm przy 4000 obr/min
Gaźnik:
poziomy typu GM12F
Sprzegło:
dwutarczowe mokre ze sprężyną centralną
Skrzynia biegów:
Dwubiegowa, zmiana biegów ręczna.
Napęd:
Łańcuch rolkowy 12,7x7,75x4,88 o 84 ogniwach.
Podwozie:
Rama rurowa, zawieszenie przednie teleskopowe o skoku 65 mm, zawieszenie tylne na wahaczu wleczonym i amortyzatorach teleskopowych o skoku 50 mm. Siodło jednoosobowe o regulowanej wysokości.
Długość całkowita - 1320 mm, rozstaw osi - 900mm, wysokość maksymalana - 1050mm.
Malowane w kolorach: zielony, pomarańczowy
Koła:
wykonane ze stopu aluminium, ogumienie 9x21/2'
Hamulce:
bębnowe na oba koła ośrednicy bębnów 97,5 mm
Instalacja elektryczna:
Iskrownik - prądnica o mocy 20 W, świeca F80, oświetlenie przednie żarówka 15/15W, tylne żarówka 5W.
Pojemności:
zbiornik paliwa 5,5 l w tym 0,5l rezerwy
Ciężar:
40 kg
Dopuszczalne obciążenie 100kg
Zużycie paliwa:
2,2 l/100 km
Wyposażenie:
Pompka, zestaw narzędzi
Jeden z prototypów:
Motorynka w wersji z tylnym błotnikiem z tworzywa sztucznego
Motorynka w wersji z tylnym błotnikiem metalowym