Lata produkcji: brak danych
Silnik montowano w motorowerach: brak danych
Silnik typu S38ET dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem. Średnica cylindra 38 mm, skok tłoka 44mm, pojemność skokowa 49,8ccm.
Stopień sprężania 6. Moc maksymalna 1,2 KM przy 3800 obr/min
Cylinder ze stopu lekkiego z tuleją żeliwną, głowica ze stopu lekkiego. Rozruch za pomocą pedałów. Osłona iskrownika odlewana.
Zawieszenie silnika w ramie za pomocą dwóch śrub w tulejach gumowych tłumiących drgania.
Instalacja elektryczna:
Jednoprzewodowa o napięciu 6V. Prądnica-iskrownik trzycewkowa o mocy 16W. Prądnica umieszczona na lewym czopie wału korbowego pod kołem magnesowym.
Gaźnik:
Model nieznany z centralnym pływakiem
Sprzęgło:
Sprzęgło mokre dwutarczowe z wkładkami korkowymi umieszczone na wale korbowym silnika.
Skrzynia biegów:
Dwubiegowa, zblokowana z silnikiem. Zmiana biegów lewą rękojeścią kierownicy. Przełożenia w skrzyni I bieg - 23,38, II bieg - 13,87.
Schemat działania skrzyni biegów
Ciężar:
W stanie suchym 10.5kg,
Ilość oleju Lux-13 w skrzyni biegów 0,5L