Dane techniczne:
Silnik:
Dezamet typu 023 dwusuwowy jednocylindrowy. Średnica cylindra 38mm, skok tłoka 44 mm. Stopień sprężania 8. Moc 1,25 kW przy 4800 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 2,85 Nm
Gaźnik:
GM 12F1 rura ssąca połączona z rurą ramy.
Sprzęgło:
mokre dwutarczowe mokre dwutarczowe z tarczami korkowymi umieszczone na wale korbowym silnika.
Skrzynia biegów:
dwubiegowa, zblokowana z silnikiem. Zmiana biegów lewą rękojeścią kierownicy. Wskaźnik włączonego biegu. Przełożenia całkowite: I-26,6, II-13,19. Przełożenia w skrzyni I-1,92, II-1. Smarowanie olejem LUX 10, zima LUX5.
Podwozie:
Rama otwarta rurowa spawana, grzbietowa; Zawieszenie koła przedniego na widelcu teleskopowym bez tłumienia, o skoku 70 mm. Zawieszenie koła tylnego na wahaczu teleskopowym bez tłumienia skok 50 mm. Siodło kanapowe dwuosobowe.
Stosowane barwy nadwozia: zielona, czerwona, ?
Koła:
Niewymienne o średnicy obręczy 19". Ogumienie 2,25-19. Ciśnienie powietrza przód 1,75, tył 2,25 bar.
Hamulce:
Bębnowe sterowane mechanicznie. Bębny ze stopu lekkiego, żebrowane z wtopioną żeliwną wkładką. Średnica bębnów 97 mm szerokość szczęk 20 mm.
Instalacja elektryczna:
Jednoprzewodowa o napieciu 6V. Prądnica- iskrownik trzycewkowa o mocy 23W. Prądnica umieszczona na lewym czopie wału korbowego pod kołem magnesowym. Wyprzedzenie zapłonu 3 mm przed ZZ. Rozwarcie styków przerywacza 0,5 +/-0,1 mm. Świeca zapłonowa M14x175. Odstęp elektrod świecy 0,5 mm. Lampa przednia dwuświatłowa 15/15W, tylna 3W. Sygnał elektryczny prądu stałego - bateryjny
Pojemności:
Skrzynka biegów 0,75 l
Zbiornik paliwa 9,0 l
Cieżar:
Ciężar własny 63 kg, cieżar max 150 kg
Zużycie paliwa:
2,8 l/100 km przy 40 km/h
Wskaźniki:
Szybkość maksymalna 40 km/h,
Szybkość użytkowa 40 km/h
Wyposażenie:
Komplet narzędzi, pompka do opon
Jeśli podoba Ci się moja działalność zachęcam do postawienia mi wirtualnej kawy. Zmotywuje mnie to do dalszej pracy.