Dane techniczne:
Silnik:
Typu
Dezamet 025 o mocy 1,4 KM przy 4000 obr/ min i stopniu sprężania 6,5. Maksymalny moment napędowy to 2,8 Nm przy 2750 obr/min. Średnica cylindra 38mm, skok tłoka 44mm, pojemność skokowa 49,8cm3
Gaźnik:
GM 12F1 o średnicy dolotu 12mm.
Sprzęgło:
Mokre dwutarczowe z wkładkami z tworzywa sztucznego, umieszczone na wale korbowym silnika
Skrzynia biegów:
Dwubiegowa, zblokowana z silnikiem. Zmiana biegów nożna. Smarowanie olejem LUX 10, zima LUX5.
Napęd:
Łańcuchowy, od silnika do skrzyni biegów przekładnia zębata o zębach skośnych, przełożenie 4,75 (57:12), od skrzyni biegów do koła tylnego częściowo osłoniętym łańcuchem o 106 ogniwach, przełożenie 2,54.
Podwozie: Rama o konstrukcji rurowo - tłoczonej. Kolo tylne zawieszone na podwójnym wahaczu o skoku 60 mm bez tłumienia. Siodło pojedyncze, schowek na narzędzia w przetłoczeniu z boku ramy za plastikowymi osłonkami. Całkowita długość 1780mm, szerokość kierownicy 600mm, wysokość rączek kierownicy 950mm, wysokość siodła 800-900mm. Nowy widelec przedni oraz kształt i sposób zamocowania błotnika przedniego, oddzielna lampa przednia wykonana z tworzywa sztucznego. Osłona łańcucha z tworzywa sztucznego.
Motorower malowany był w kolorach: pomarańczowa,zielona.
Koła:
Ogumienie 2,25x 23'.
Ciśnienie powietrza przód 1,75, tył 2,25 bar.
Hamulce: Bębnowe sterowane mechanicznie. Bębny ze stopu lekkiego, żebrowane z wtopiona żeliwna wkładka.
Instalacja elektryczna:
Źródłem prądu jest prądnico-iskrownik, trzy-cewkowy, o mocy 20W i napięciu 6V, umieszczony pod lewa pokrywa silnika. Lampa przednia ma żarówkę dwuwłuknową 15dl, 15 W, 6V. Lampa tylnia jest oświetlana żarówką 6V, 5 W, s8,5/9,5.
Pojemności:
Zbiornik 6 l w tym 0,5 l rezerwy,
olej w skrzyni biegów 0,5l
Ciężar:
Ciężar w stanie suchym 50 kg,
dopuszczalne obciążenie całkowite 120kg,
dopuszczalne obciążenie bagażnika 20 kg.
Zużycie paliwa:
1,8-2 l/ 100km
Prędkość maksymalna 40 km/h
Wyposażenie:
Komplet kluczy, pompka.